Welkom op het ZZ Leiden gastenboek. De spelregels van dit gastenboek kan je hier vinden.
Contact opnemen kan via contact@leidengastenboek.nl.

Reageer

6491 Comments op "Gastenboek"


Mario
Vandaag 11:43

Het zijn allemaal terechte kritische opmerkingen hieronder, de sfeer en toeschouwers in de 5 meihal gaan hard achteruit. Lijkt wel of men hier de ogen voor sluit. en er is al veel over gezegd en gesproken dat er voor de 4/5 positie een man bij moet komen. Dit eens te meer als je het verslag leest van de wedstrijd tegen Weert, waarin staat dat Koenis als snel naar de kant moest en Versteegh de center positie overnam, nou 1 ding is zeker, versteegh is geen center, dus is pure armoede.

schapekopje
2 december 2016

Ach ja, entertainment bij een wedstrijd. En wat voor entertainment. Banaler en bekrompener is bijna niet mogelijk. Van de zotte als dat geld kost. Koenis, zucht, Jansen, pffff Lee?? Bestuur grijp in. Sponsoren lopen weg. Waar is de sfeer????

Love the game
2 december 2016

Voordat ik verder ga wil ik aangeven dit te schrijven als Leiden supporter in hart en nieren. Ik volg de club al sinds Butch Webster, Reggie Royals en Bob Heuts de houten vloer in onze schuur betraden. Het moet me nu van het hart dat ik me ernstig zorgen begin te maken over het huidige beleid van het bestuur. Goedwillende onbetaalde mensen waar ik respect voor heb, laat ik dat voorop stellen. De nu door het bestuur gevolgde beleid gaat Leiden niet vooruit helpen. Ik maak me ernstig zorgen. Na gisteravond in een slecht gevulde hal met ondermaats basketbal is het voor mij duidelijk dat er snel iets moet veranderen. Je kan energie gaan stoppen in entertainment voor een avondje uit maar het gaat primair om basketbal. Leiden is een stad met basketbal historie. Het verleden heeft bewezen dat zodra er een competitief team staat het Leidse publiek in grote aantallen naar schuur komt. Zorgend voor een unieke sfeer door fanatiek achter ons team te gaan staan. Kijk nu eens hoe troosteloos het er gisteren uitzag. Het deed mij pijn. Budgetaire redenen worden vaak genoemd als oorzaak. Dat gaat er bij mij niet in. Ook al ben ik niet op de hoogte van het budget dan nog durf ik te zeggen dat we qua budget echt niet te klagen hebben. We doen gewoon de verkeerde dingen met het geld. Oorzaak een falend technisch kader.

micbar
2 december 2016

Trouwens het publiek wat er gisteravond was hoe klein ook in aantal ze waren absoluut achter het team gaan staan, maar volgens mij is het ook zoals Duck het van de tribune riep er moet wel gebasketbald worden en 100% inzet zijn. Dan maakt het niet uit hoe slecht de tegenstander is of hoe warrig de refs soms kunnen fluiten.

micbar
2 december 2016

Ook weer een dilemma, een GM lijkt mij ook ten koste vh budget te gaan?! Dan zie ik voor de korte termijn liever een 4/5 komen. Voor de lange termijn en zekerheidje dat ZZL minstens nog 10 jaar DBL zal spelen zeg ik basketbal vakman/vrouw in huis halen met als prioriteit 4/5 talent scouten in huis halen en zelf opleiden en een nieuwe 5 meihal voor bereiden. Zal nog lastig zijn om daar iemand voor te vinden want moet een basketbal kenner zijn die ws ook goed moet zijn in relatiebeheer met het Leidse e.o. bedrijfsleven. En je in het verre van stabiele NL bassketbal wereld(je) storten als je al een goeie baan hebt, lijkt mij een groot risico!!! Mss een basketbalpensionado die generatie is er inmiddels ook.

Love the game
2 december 2016

Hahaha Lennert, ze hadden volgens mij al een vermoeden dat ik deze reactie ging schrijven.

Love the game
2 december 2016

Met een beetje durf en een ingecalculeerd risico nemen kunnen we alsnog het seizoen en ook onze toekomst redden. Trek zo snel mogelijk een goede 4/5 aan. Oke dat koste geld. Maar als het team beter gaat presteren dan komt er meer publiek ( zie bijv. Groningr !!!) Ga me dan niet vertellen dat er dan geen 300 man extra op af komen. Reken op €15 voor een kaartje. Toch € 4.500 extra pw. Ga uit van minimaal twee thuiswedstrijden per maand en dan heb je extra inkomsten waar je echt wel een redelijke Yank voor de 4/5 kan aantrekken. En dan heb ik het nog niet over mogelijke extra sponsoren die op het succes kunnen meeliften. Zo’n actie redt misschien niet alleen dit seizoen maar kan ook essentieel zijn voor de toekomst. De neerwaartse spiraal waar we ons nu in begeven moet doorbroken worden!

Akif Han
2 december 2016

De pauzeact voor diegene die het gemist heeft https://youtu.be/oC_NUCSFAqo?t=1h17m9s
Hoogte/Diepte-punt………

Lennert Dorrepaal
1 december 2016

Zelfs Statler & Waldorf hebben geen woorden voor het vertoonde spel van beide ploegen,de refs die er een puinhoop van maakte en een pauze act die verschrikkelijk slecht was….

Mario
2 december 2016

De schuur was opvallend leeg, sfeerloos, het beetje publiek had er geen zin in. de teams, scheidsrechters sloten zich hierbij aan. Al met al was het een zaad partij die niet om aan te zien was. Speelde Floris nog met de handrem erop? hij was totaal onzichtbaar en Jan die aanvallend niets klaar speelt, was nu ook in de verdediging (wat zijn sterke punt is) niet best.
en als klap op de vuurpijl ook nog een geweldige pauze act.
Denk dat Donar volgende week dit ZZ niet vreest en niet met knikkende knieen naar de schuur toekomt.

micbar
1 december 2016

Ach mss hebben we nog geluk dat de laatste kwart de beste was anders verlaten we de schuur met een nog slechter gevoel. En Draper vond ik hele game stabiel. Maar ooh, ooh het Jansen hupje…. al bleef het beperkt tot 2 TO’s als dat niet veranderd gaan we er wedstrijden door verliezen!!
En Rogier moet mi ook niet te sociaal gaan spelen want die open lay up die hij de eerste helft uit paste was onbegrijpelijk.
Het kan alleen maar beter worden, kom maar op met die versterking op de 4/5 ;-)

Lennert Dorrepaal
1 december 2016

Draper speler van de maand en ook nog eens verreweg de beste speler van het veld. Meestal speelt de speler van de maand een ruk wedstrijd maar nu eens een keer niet. Jansen die gaat penetreren en dan in de lucht wil passen in de bucket. Tsja,daar erger ik me al langer aan….

micbar
1 december 2016

Zo zie je maar hoe langer we er over nadenken hoe positiever het wordt: alle 15 VW raak, Draper die een vloek doorbreekt, Koenis pakt toch weer een dubbel dubbel, Kherrazzi die toch ook scorend blijft mee doen de laatste wedstrijden, Versteeg kon in ieder geval weer mee in de rotatie, de 2e plek terug gepakt. En was voldoende ruimte voor nieuwe toeschouwers. Wat zeuren we nou eigenlijk?

Otto
1 december 2016

Was weer een avondje tobbasketbal in de Schuur.

Eelco Koolhaas
1 december 2016

Is net augustus, we zijn weer terug bij de eerste oefenwedstrijden. Op de tribune was het gezellig en de spelers bleven wel stug doorwerken. Voor elke coach van de tegenstander is inmiddels wel duidelijk welk gameplan je moet kiezen (maar ik ga ze het niet vertellen..)

Mario
28 november 2016

Vind Koenis een nuttige en broodnodige speler, zonder hem onder de borden heb je nagenoeg niemand voor de rebound, helaas is zijn probleem dat hij te vaak de bal uit zijn handen laat vallen en kwijtraakt. Er moet simpelweg gewoon nog een lange man bij,voor onder de borden, daar zijn we het kwetsbaarst, maar dat weet iedereen. Eerste indruk van Lee is zeer positief, dat kan volgens mij alleen maar beter worden. Volgens mij moet er toch nog wel behoorlijk wat progressie te boeken zijn voor ZZ als de selectie nog wordt uitgebreid met een extra 4/5, Floris weer eens blessure vrij wordt, Jansen weer een beetje zijn oude nivo terugkrijgt (dat kan volgens mij niet slechter) en jan driessen eens aanvallender wat meer gaat laten zien.

micbar
28 november 2016

Ik denk dat je in je handen mag knijpen dat je een 5 hebt zoals Koenis in de DBL, neemt niet weg dat hij balvaster mag worden. Zal ws ook met zijn speelminuten te maken hebben, hij was niet in foutenlast maar mss vermoeid dan komen je zwakke punten sneller aan het oppervlak. Ook bij Jansen als hij een drive start en eindigt met dat nutteloze sprongetje die eindigt in turnover. Lee had overigens ook een slechte pass die eindigde in turnover in de laatste kwart, gaf dat zelf ook toe. Een slechte/rommelige nederlaag met perspectief, vind ik. Den Bosch moet nu eenmaal gaan winnen vanaf nu. Maar er moet echt een ervaren/nuttige 4/5 bij in de rotatie, dat vindt iedereen wel.

schapekopje
27 november 2016

Roep al vanaf het begin van dit seizoen dat Koenis echt geen topper is. Te traag en poep aan zijn handen.
Jansen loopt alleen nog maar rond voor de centen. Gelukkig heb ik geen verstand van dit leuke spelletje.

Eelco Koolhaas
27 november 2016

En nog even wat anders. Gisteren heb ik het voorrecht gehad om met Chris op pad te gaan, fantastische gozer met een heel positieve insteek. Toevallig ben ik voor mijn werk bezig met een boekje rond mensen met een beperking. Dit leerde ik laatst uit een gesprek:

“Want mensen met een beperking staan in onze maatschappij vaak letterlijk voor onneembare hindernissen die een deuk geven in het vertrouwen en het plezier om dingen te ondernemen wegnemen. Vertrouwen is gemakkelijker beschaamd dan gewonnen: als je een keer ergens niet binnenkomt, ga je niet gemakkelijk nog een keer het risico lopen om voor die deur te stranden. Toegankelijkheid is daarom niet alleen een drempel die je wegneemt, maar vooral ook een zekerheid die je biedt…!”

De ervaring met Den Bosch gisteren was helaas negatief. Chris vertelde mij dat het ongeveer de zevende keer al is dat ze moeilijk doen bij het hem even naar binnen helpen. En hem bij de Leidsche supporters te krijgen, en niet alleen ergens in een hoek aan de overkant. Voor een club die zich profileert met marketing een slechte zaak. Nadat we wat bozig werden (ik zag helaas even geen andere oplossing) lukte het wel en werden we nu ook na afloop met alle egards behandeld, dat zij gezegd. Be A REAL HERO, voor elke basketballfan; helemaal als ze anderhalf uur rijden om geld voor je neer te leggen! En trouwens: nog gefeliciteerd!

Chris Schellingerhout
27 november 2016

mooi geschreven Eelco, was super gezellig, top dat ik mee kon … en ja die problemen bij DB houden mij igv niet tegen … met de fam Burbach hebben we al genoeg ‘probleempjes’ mee gemaakt, maar dat weerhoud mij nooit … en of men er wat van gaat leren …. ik hoop het, bij DB gaat het om het open maken van 1 hek en waarom staat dat hek daar ??? ik weet het niet …

Eelco Koolhaas
26 november 2016

Onsamenhangend en slap Leiden, het was bepaald niet fijn om in Den Bosch te zijn vanavond. En als Den Bosch nou zo goed was. Waarom start Leiden vaak zo slap? Er is niet altijd genoeg publiek om het team wakker te schudden. Pas begin derde kwart begonnen we wat te verdedigen zoals het hoort. De nieuwe guard is natuurlijk een klasbak, daar hoeven we niet veel woorden aan vuil te maken. Ik heb wel mijn bedenkingen bij het besluit een nieuwe speler zo maar in te zetten, organiseer eerst een oefenwedstrijd of zo, het hele ritme leek weg. Punten onnodig weggegooid, ik kan er niks mooiers van maken..

Rick Driessen
26 november 2016

Driessen in het veld +7. Trots op die gozer! :-) Enorme verdedigende druk! (Ik ben partijdig natuurlijk hahaha)

micbar
28 november 2016

Dat mag best, op die leeftijd regelmatig minuten maken in DBL is toch prachtig! Verdedigend staat Jan er en als ze zelfvertrouwen groot genoeg is zie ik hem straks nog wel eens over een paar man heen dunken (heb ik hem bij DTL al eens zien doen). Volgens mij was jij ouder Rick toen je bij Voorburg eredivisie speelde?!

Lennert Dorrepaal
26 november 2016

Rogier Jansen,auwww pain in te ass…. Jon Lee goede dingen van gezien. Koenis stront aan zijn klauwen,al zijn z’n stats best okee.Voorn aan/uit. Vanavond uit. Driessen komt aanvallend zwaar tekort. Floris zorgenkindje…. Back up voor Koenis is wel snel wenselijk !

Remco Den Braven
26 november 2016

Driessen legt vrij aan voor een 3 punter en gooit een airball… Jansen moet zo snel mogelijk geen speeltijd meer krijgen. Die Lee kan echt wel basketballen, maar kan het niet alleen

micbar
26 november 2016

Lee speelt nu al goed mee!

Remco Den Braven
26 november 2016

Nu al fan. Maar WTF is Jansen aan het doen?! Hij gooit in zijn eentje de wedstrijd weg

micbar
26 november 2016

Eens had Draper maar laten staan!

Remco Den Braven
25 november 2016

Franke is weer zonder club. Zo zonde van die gozer zijn talent… http://www.eurohoops.net/heba/352494/aek-waives-yannick-franke

Mario
25 november 2016

Jammer voor hem, te hoog gegrepen of echt gewoon geen kans gehad

micbar
26 november 2016

Aek was heel sterk gestart, als tie helemaal niet heeft gespeeld snap ik wel dat hij weg wil. Waarom komt een club dan met een 3 jarig contract? De Griekse competitie is wel een mooie uitdaging om in te spelen. Heeft Roeland Schaftenaar inmiddels wel een nieuwe club?

Mario
25 november 2016

Is er al groen licht voor onze nieuwe PG Lee en is Floris alweer inzetbaar? zo niet dan zal het heel erg moeilijk worden morgen tegen DB, voordeel is wel dat de jeugd dan (hopelijk) weer veel ingezet gaat worden. Ben benieuwd hoe koenis/kherazzi die bulldozer Mitchell van DB morgen gaan tegenhouden.

Lennert Dorrepaal
25 november 2016

Jon Lee gaat morgen zijn eerste minuten maken Mario. Werkvergunning is binnen !

Mario
25 november 2016

das mooi koekwous, en versteegh hoe zit het daarmee, gaat die binnenkort ook weer minuten maken? want die blijft ook maar kwakkelen met zijn lichaam

Chris Schellingerhout
25 november 2016

en wie er PG bij de Bulgaarse tegenstanders van Donar http://basketball.eurobasket.com/player/Danny-Gibson/Bulgaria/Lukoil_Academic_Sofia/103278 … je zou bijna een kaart kopen voor Donar-Lukoil Academic op 25 januari

Jan Riemersma
23 november 2016

Donar door in Europa, fijn voor ons, goed voor het Nederlands basketbal. Knappe overwinning in Kormend. En zeg nooit meer dat Slagter ‘over the hill’ is, zijn drietjes waren megabelangrijk. Alvast bedankt voor de felicitaties en de duimpjes omhoog ;-) ;-)

Chris Schellingerhout
24 november 2016

ik vraag me dit al jaren af … waarom is dit zo goed voor het Nederlands basketball ?? ik zie geen Nederlanders in de starting 5 en de enige man in het Nederlandse team is Slagter … ik wilde kijken, maar het geluid en beeld lagen heel ver uit elkaar, dus ben maar wat anders gaan doen … verders klasse overwinning idd …

Mario
24 november 2016

Knap dat donar door is in Europa, maar ben het met je eens dat dit vnl gebeurd met de niet Nederlandse spelers, Donar (coach) past weinig speeltjd in voor de NL (jeugd) spelers, wat dus niet goed is voor de ontwikkeling van deze spelers en het NL basketbal.
Als je naar deze wedstrijd kijkt, stonden die nog geen eens op de sheet bij donar, alleen 8 contractspelers en daarvan veruit de meeste minuten gemaakt door de buitenlandse spelers.

micbar
25 november 2016

Voor mij is dit ook een dilemma, ik ben blij dat onze kampioen een ronde verder komt op het 4e niveau in Europa! Vrijwel zonder NL inbreng, maar zo doe je teminste internationaal nog een beetje mee na het missen van Eurobasket 2017.
Donar is een grote club met een grote aanhang, ik durf wel te beweren dat ze zijn blijven bestaan dankzij die grote aanhang een paar seizoenen geleden.
Er wordt mi geluisterd en rekening gehouden met deze aanhang. Dat is bij ons helaas (nog?!) niet zo. Voor de korte termijn voeren ze een effectief beleid, maar voor hun eigen team en fans het NL basketbal zal niet enorm profiteren. Ik hoop ook dat het publiek in grotere aantallen op de 2e ronde zal afkomen.
Het NL basketbal zal pas structureel beter worden als er 12 stabiele teams zijn daarom heb ik maar alvast geld overgemaakt aan de Den Helder Suns ik blijf optimist!

Lennert Dorrepaal
23 november 2016

Net ook gekeken.Jeter in de eerste helft erg belangrijk en tweede helft Slagter on fire….Klasse overwinning ! Volgende ronde nu knock-out of komen jullie weer in een poul fase terecht ?

Hookies
23 november 2016

Volgens mij weer in een poule fase.

Chris Schellingerhout
22 november 2016
Wesley Koolmoes
22 november 2016

Mag er eerst nog wel een kilootje of 10 van af.. Zaterdag knalde hij nog uit z’n joggingsbroek

Lennert Dorrepaal
20 november 2016

Staan we toch ff mooi samen in een artikel en filmpje met Cristiano Ronaldo ;-) :

http://www.rtlnieuws.nl/sport/rtl-sport-update-ronaldo-leidt-real-langs-atletico

Arie Int Veld
22 november 2016

Wacht maar tot de volledige reportage online staat ;-) !

Mario
21 november 2016

geweldig toch

Otto
19 november 2016

Niet echt een wedstrijd vanavond, maar toch prima vermaakt, dankzij:
-een paar geweldige assists (o.a. die van Driessen op Draper!)
-de onbevangenheid die onZZe jeugd liet zien
-het pleZZier dat dit team uitstraalt
-de gedrevenheid van de coach, die In alles de ambitie toont om spelers en team beter te maken

Dan neem je zelfs een paar mannen in cheerleaderpakjes voor lief…

Eelco Koolhaas
19 november 2016

Als ik Bert Kragtwijk was zou ik Paul Vervaeck aanstellen bij het Nederlands basketballteam (spreekt goed Nederlands), dan kan hij meteen zijn halve selectie meenemen: vanavond 7 jeugspelers in het veld, 3 sterren van NL team en een licht gedoofde maar nog steeds zeer hardwerkende ster. Kijk Donar; this is what money can’t buy; binnen kort verslaat Calvin Poulina jullie met een 3tje in de buzzzerbeater!

Ernstig
20 november 2016

Wat is er mis met Toon?

Mario
18 november 2016

kleine rotatie zijn we inmiddels gewend, maar wel jammer dat Lee nog niet kan spelen. wat betreft Floris, ja die is erg blessure gevoelig.

Ernstig
19 november 2016

Het zegt niets blijkbaar, Apollo wint met vijf!! man van Zwolle, 83 – 80!

Chris Schellingerhout
21 november 2016

ja dat van A’dam weten we nu wel, ze missen maar 1 ik zeg 1 basis speler, dus zei spelen net als ZZ op de bank met alleen maar jonkies … alleen daar roteren ze minder of niet …

Ernstig
18 november 2016

Morgen dus kleine rotatie, Floris nog geblesseerd en Lee nog geen werkvergunning.

Chris Schellingerhout
18 november 2016

gisteren avond de 2e helft van R’dam-A’dam gezien, ik denk wanneer we spelen zoals afgelopen weekend winnen we zeker …

micbar
18 november 2016

Roeland Schaftenaar staat idd niet meer op het rooster v Cretan Kings, volgens eurobasket.com Franke staat met AEK bovenaan al weet ik niet of hij een aandeel heeft geleverd aan dat succes. Worhty team heeft nog niet gewonnen! Ik zie ook dat hij daar samen speelt met Teddy Gibson die hier in NL in het sterke Amsterdamse team speelde.

Schaftenaar erbij zou fantatisch zijn enige hobbeltje is denk ik zijn salaris(je) ;-)

Arie Int Veld
20 november 2016

Teddy Gipson is nu eeeeeecht op leeftijd ;-) … tenminste, 36 jaar jong.

Hookies
18 november 2016

Schaftenaar kun je uit je hoofd zetten. Er is met hem gesproken en hij heeft aangegeven voorlopig nog niet naar Nederland terug te willen keren.

micbar
18 november 2016

Tja daar was ik al bang voor, jammer. In ieder geval goed dat er wel gesproken is. Dan maar snel komen met een andere “beter betaalbare” 4/5. Er zijn er genoeg te vinden op de spelersmarkt!

micbar
18 november 2016

Ik zag trouwens dat onze nieuwe guard in september 2015 nog is afgetest door Ludwigsburg uit de Bundesliga. Daar was hij niet goed genoeg voor maar ik de DBL zou hij wel eens meerwaarde voor ons kunnen zijn. Zeg maar a la Jeter!

Chris Schellingerhout
17 november 2016

net dat stukje in het LD gelezen van de nieuwe PG, leuk stukje, hoge verwachtingen … nu nog een extra 4/5 speller en wie weet wat er dit seizoen nog gebeurd …

Arie Int Veld
17 november 2016
Arie Int Veld
17 november 2016

ha ha Chris ik wil je niet kwijt ! Maar hey, ieder van ons heeft toch minstens dat gratis Premium abo. En dan doen de linkjes het prima.

Otto
17 november 2016

Chris heeft andere dingen aan zijn hoofd… :-)

Chris Schellingerhout
17 november 2016

ik post geen linkjes van het LD, want die kan je toch niet lezen ivm dat premium gezeik, dus geef mij maar een BAN …

Chris Schellingerhout
17 november 2016

verschrikkelijke foto, van je ‘vrienden’ moet je het maar hebben …

Otto
17 november 2016

Sorry Chris! Ik vind het een geweldige foto, maar als je daar zelf anders over denkt, moet je de beheerder van het gastenboek even vragen mijn reactie te verwijderen. Ik heb ‘m overigens van de ZZ-site.

Chris Schellingerhout
18 november 2016

nee hoor, ik weet gewoon voortaan dat ik iets meer moet opletten wanneer ik geduwd wordt … voordat je het weet gebeurd dit …

Otto
17 november 2016

Opnemen in de spelregels van dit gastenboek en bij herhaalde overtredingen een BAN! ;-)

Mario
14 november 2016

Was zaterdag weer eens ouderwets genieten in de schuur, de mannen vochten voor elke bal en er was passie en beleving. Hopelijk is de nieuwe PG snel inzetbaar en komt er toch nog een 4/5 speller bij, zodat de rotatie weer wat groter en minder kwetsbaar wordt, want die is toch wel magertjes, zeker op de positie van Koenis, die gaat dit niet elke wedstrijd volhouden. Verder blijft versteegh een zorgekindje vwb blessure gevoeligheid.

Otto
12 november 2016

Bam! Ouderwets avondje in de Schuur! Was dik genieten! Twee goede teams, Leiden collectief sterk, Draper en Koenis namen het voortouw, de jeugd (Butter, Driessen) haakte aan. Voorn en Jansen stonden er op belangrijke momenten.
JT Tiller is een geweldige speler, steekt Jeter naar de kroon.
Een zwaluw maakt nog geen zomer, maar dit geeft de Leidse burger moed! Gesomber over het niveau van de DBL was vanavond niet terecht.

micbar
13 november 2016

Idd @Otto was fantastische overwinning v ZZL zeker onder deze omstandigheden maar de laatste 3 min van deze wedstrijd gaven wel aan dat het niveau v de DBL niet heel erg hoog is. Ik schat het op dit moment niet hoger in dan het niveau in de 2e Franse/Duitse competities. Dat geeft niet want daar moeten wij het voorlopig mee doen en doet niets af aan de overwinning!

Otto
13 november 2016

Die vergelijking klopt wel aardig denk ik, en als je de budgetten bekijkt is dat logisch. En misschien doen we het in Nederland gezien de budgetten helemaal niet slecht.
Die laatste drie minuten, tsja, ik weet niet of je die als maatstaf moet nemen. Druk, spanning, vermoeidheid. En in de NBA gaat het soms net zo…
https://facebook.com/story.php?story_fbid=1190836484357126&id=172635502843901

Otto
13 november 2016

Als de link niet werkt, deze misschien wel:
https://www.facebook.com/thebuzz.nba/videos/1190836484357126/
The Knicks maken er een potje van…

micbar
13 november 2016

Heb je helemaal gelijk in, en idd wordt de gem NBA speler iets beter betaald betaald en gefaciliteerd! Ik heb gister trouwens ook heel mooi basketbal gezien op bepaalde momenten en belangrijk is dit soort games te winnen en dat is gelukt. Wat ik ook mooi vond is de manier waarop er afscheid werd genomen v Wright dat deed het bestuur/Marcel Verburg prima samen met de blauwe brigade en niet te vergeten onze Speakert!
Blijft gewoon overeind dat de rotatie breder moet met een 4/5 anders ben je verderop in het seizoen Kherrazi en Koenis kwijt aan blessures!
En Draper petje af….

Otto
13 november 2016

Zeker! Koenis gisteren bijna de gehele wedstrijd gespeeld. Dat ga je niet volhouden en gisteren viel het mee met de p’s, maar dat kan je anders ook opbreken. En Kherrazi groeit nog altijd, ook als captain, maar is ook niet van staal.

Arie Int Veld
15 november 2016

Nou … van gewapend beton dan.

Eelco Koolhaas
12 november 2016

Zwolle heeft een beresterke, uitgebalanceerde ploeg, tegen jeugdploeg Leiden. Ik gaf er eerlijk gezegd geen stuiver voor en dacht dat ondanks het sterke eerste kwart vermoeidheid ons wel zou slopen in kwart drie of zeker vier. Ongelooflijk, ultieme teamprestatie, ook de bank leverde! Het Cashmere Wright effect, zo neem je dus afscheid van een ster..

Jan Riemersma
12 november 2016

Vanuit het hoge Noorden, voor sommige Leidenaren bijna net zover als Zweden, van harte met deze sterke overwinning. Biedt veel perspectief! !

Lennert Dorrepaal
12 november 2016

Medesupporters, vanuit Jlungby (Zweden) gefeliciteerd met de overwinning. We worden kampioen,snap die zure luitjes hier echt niet ;- )

Kikker Tje
12 november 2016

Benieuwd naar vanavond! Geen versteegh las ik in de voorbeschouwing, toch weer een speler minder. Hoop een getergd leiden te zien vanavond dat met de steun van een kolkende vijfmeihal het Zwolle zo moeilijk mogelijk gaat maken. Zij zijn de favoriet, wij niet. Dus lekker vrij ballen vanavond en dan zien we wel waar het schip strandt! Kom op leiduuhh!

Otto
12 november 2016

Eerste helft in elk geval van alleszins acceptabel niveau!

Otto
11 november 2016

Waarom? Oppervlakkig promotiepraatje, maar dat past bij het medium.
Iedereen weet dat je voor de diepgravende kritische analyses hier moet zijn. ;-)

micbar
12 november 2016

Eens hij zegt geen vreemde dingen, maar het heeft ook niet heel veel toegevoegde waarde. Dat is op dit gastenboek idd wel anders er wordt helaas niet veel met onze input gedaan. Wat ik mooi vind is dat het net lijkt of hij zelf mee gaat spelen, jammer dat zijn oudste zoon niet is gebleven die het in dit team veel nuttige minuten kunnen maken!

jeroen2323
12 november 2016

Ik ben waarschijnlijk ergens de afslag gemist dat WIJ een topclub zijn met topsport ambities! Dat er nu gedaan wordt of we een stunt uit moeten halen om thuis van Zwolle te winnen?! De vrijblijvendheid die vanuit de leiding over de club uitstraalt vind ik steeds moeilijker te verkroppen. Praatjes dat R’dam en A’dam dichter naar de top toegroeien….euhhh, WIJ groeien de andere kant op!! Met het halen van een andere coach werd een aantal jaren geleden een andere weg ingeslagen die moest leiden naar attractiever en sneller basketbal. Een mooie ambitie, maar je moet 2,5 jaar later toch concluderen dat hier hopeloos gefaald is?? Twee seizoenen achter elkaar kansloos uit de play-offs, seizoenen waarin het team nooit echt compleet en ingespeeld was en ik vraag me af of de bezoekersaantallen nou zo gegroeid zijn. De afgelopen “topper” tegen Den Bosch was op dit gebied in ieder geval een verschrikking! Als er ergens een tegenwind is opgestoken die alleen voor ons geldt en niet voor de rest van de DBL heb ik dat gemist, hoor ik dat graag en zal ik de eerste zijn die begrip toont, maar vooralsnog mag het wat mij betreft wel iets ambitieuzer bij de leiding van onze trots en mag er afgerekend worden op doelstellingen. “We willen meestrijden om de bovenste plaatsen” in zo’n competitie vind ik voor een topclub onbestaanbaar, maar als we zo doorgaan ben ik bang dat dit op den duur inderdaad ambitieus is!

Love the game
12 november 2016

Jeroen, ik denk dat je nu heel goed verwoordt wat er bij onze geliefde club aan de hand is. Veel fans denken er hetzelfde over. De nu ingezette weg is een doodlopende. Veel wordt toegeschoven naar de beschikbare financiele middelen. Nu zijn die volgens mij echt niet zo slecht. Oke het zijn geen Parker en Elmex budgetten meer. Maar minder financiele middelen moet aanzetten tot creativiteit en slimmer omgaan met beschikbare middelen. Onbalans in een team onstaat niet door gebrek aan middelen maar door een gebrek aan inzicht.

micbar
12 november 2016

Daar zit idd het verschil, ik heb inmiddels geaccepteerd dat ZZL geen DBL topclub is op dit moment mi mede door het beleid v dit bestuur, maar wel met de hoogste toegangsprijzen en de matige dienstverlening naar de toeschouwers. Maar ik ben nog steeds supporter en het volkomen eens met de analyse dat er geen goede balans in dit team zit door het ontbreken van een volwaardige 4/5 om te beginnen. Als Versteeg (weer) een blessure heeft vraag ik me af of zijn lichaam geschikt is voor topsport?

Mario
10 november 2016

Nu snel nog een lange man voor 4/5 positie (schaftenaar?), en je bent compleet met het team.

Remco Den Braven
10 november 2016

Geen geld voor. Lees het LD maar… Voor deze vervanging hebben ze al geld moeten schrapen

master of bb
11 november 2016

Gaat wel gebeuren hoor, anders hadden ze nu geen point genomen. Een kind kan zien dat we hiermee niet bij de eerste 4 gaan komen.

Ron Hendriks
10 november 2016

Misschien heeft het bestuur wel op voorhand een potje gereserveerd om alsnog die zwaar benodigde 4/5 te halen en gaat het aantrekken van deze nieuwe 1 hier wel buiten om. Maar dat zullen wij denk ik pas rond Kerst te horen krijgen. Het afhaken van Wright kost geld, dat is wel duidelijk gebleken maar wat ik gewoon niet begrijp (maar het is ook mijn vakgebied niet) is dat je hiervoor tegen verzekerd moet zijn toch? Of anders een constructie met het UWV? Het is maar een gedachte, nogmaals – ik heb hier geen kennis in. Maar het zou wel eens tijd worden en het bestuur ook sieren hier wat meer naar buiten toe te brengen naar de supporters toe… Daar hebben wij wel recht op vind ik.

Mario
10 november 2016

Dat is jammer, denk toch echt dat een 4/5 naast koenis toch echt een must is om mee te doen om de bovenste plaatsen (en prijzen), dan had ik toch voor een 4/5 gegaan ipv een 1, daar we naar mijn inziens kwesbaarder zijn op de 4/5 positive dan op de 1. Verder vraag ik mij af is er dan zo veel minder budget /sponser(geld) dan vorig jaar? kan me vergissen maar het huidige team lijkt mij goedkoper dan het team van vorig jaar (contractspeler minder, jansen minder salaris en meer jeugd nu).

Mario
10 november 2016

en ook geen kosten voor de europese wedstrijden

Arie Int Veld
10 november 2016
Arie Int Veld
9 november 2016

Jonathan Michael Lee nieuwe floorleader

klaaf
9 november 2016

Wat vind tribune leader L.Dorrepaal hiervan?

Lennert Dorrepaal
10 november 2016

You-tube filmpjes zien er van Jon Lee wel aardig uit ;-)

klaaf
10 november 2016

Jij mag hem al Jon noemen hahaha

Ernstig
9 november 2016

Complimenten aan het bestuur, snel gehandeld!

Love the game
9 november 2016

Wel snel gehandeld maar of dit een verstandige invulling is betwijfel ik. Nogmaals we kunnen de 1 positie opvangen binnen de huidige selectie. We hebben veel meer behoefte aan een 4/5 .

micbar
9 november 2016

Die moet er ook nog gewoon bij dat was ik al veel eerder met je eens. En Schaftenaar zou fantastisch zijn en dan moet je hem wel een langere periode bieden anders is het helemaal niet interresant voor hem. Als dit niet kan, zsm dus niet wachten tot Kerst een andere 4/5 erbij halen!

Remco Den Braven
10 november 2016

Denk dat ie er helemaal niet gaat komen. Verburg zegt dat nieuwe PG gehaald is door links en rechts wat geld bij elkaar te halen… Of er dan geld is voor een lange man…

Eelco Koolhaas
8 november 2016

Kenner Joris wil eerst een echte PG, de zeer ervaren en deskundige coach wil ook eerst en vooral een echte PG; ik vrees dat ik echt nederig over deze zeer complexe, hoog basketballkundige materie moet zwijgen. Dan maar geen vriendje voor Thomas…

Otto
9 november 2016

Laat je niet weerhouden Eelco, je mening wordt zeer op prijs gesteld. Bovendien: buitenstaanders met een onconventionele mening zijn helemaal da bomb momenteel. Ze worden zelfs president.

Lennert Dorrepaal
8 november 2016

Hierbij de link naar de “fast break” van Joris : http://ibasketball.nl/point-guard/

Otto
6 november 2016
master of bb
6 november 2016

Lijkt me dan een gevallettje den Bosch.

Hookies
6 november 2016

Het is nog maar een gerucht, maar als het waar is, zou dit in elk geval voor de rest van dit seizoen de ideale oplossing voor het 4/5 probleem zijn. Plus dat Schaftenaar meteen inzetbaar is omdat er geen UWV/IND traject aan vast zit. Maar of hij betaalbaar is?

Love the game
6 november 2016

Of hij betaalbaar is weet ik niet. Maar een keer een wat risicovollere investering doen is ook niet verkeerd. Kijk eens bij Donar. Veel toeschouwers en veel seizoenkaarthouders. Succes trekt mensen aan. Niet alleen toeschouwers maar ook sponsoren. Stilstand is achteruitgang. En wanneer we momenteel alles in ogenschouw nemen is de achteruitgang helaas ingezet.

micbar
6 november 2016

Meteen 3 jaar contract aanbieden, goed voor dit team, goed voor de club goed voor het NL basketbal en lange termijn planning!

Eelco Koolhaas
5 november 2016

Vergeet het verlies, vergeet het begin van deze game: het piepjonge Leiden heeft gewoon een hele leuke ploeg. Verlies kwam door wegvallen op cruciaal moment in de verlenging van 100% speler van de maand Thomas. BESTUUR: KOOP NOG EVEN GEEN PG, maar eerst een echt maatje van Thomas. DOE DAT NOU EENS, een lekkere 4/5! Mo en Koenis speelden met het hart, maar Floris kan helaas nog niet echt aanhaken. De PG positie: Rogier was alweer bijna helemaal terug, RENS BUTTER wordt de nieuwe held van Leiden – mark my words – en ook Marijn kun je gerust speeltijd geven. En anders pakt Jessy het wel even op.. Amsterdam was fysiek en mentaal supersterk: gefeliciteerd!

jeroen2323
7 november 2016

Een hartstikke mooi en positief verhaal en veel bijval. Toont de trouwe supporter! Maar ik word toch wel een beetje verdrietig van de “ontwikkeling” van ZZ. Wij waren toch niet failliet? Onze hoofdsponsor is toch niet weggelopen? We hebben toch niet NOG een tribune erbij gezet (de WdJ tribune buiten beschouwing gelaten)? Waarom moeten we tevreden zijn nu we, na de eerste helft te zijn weggespeeld, net niet gewonnen hebben van Apollo? Wat hebben we dan de afgelopen 3 jaar gedaan? Natuurlijk klinkt het goed; “investeren in de jeugd”, maar toch niet op deze manier? De balans in volledig zoek. Natuurlijk ben ik ook benieuwd naar de aanvulling waar het bestuur op korte termijn mee komt, maar nog heel veel benieuwder naar aanpassingen in het beleid naar de toekomst om te zorgen dat we niet berusten in het feit dat we net niet gewonnen hebben van Apollo en niet als doelstelling hebben om “mee te doen voor de bovenste plekken” tijdens een gezellig avondje uit, maar met iedereen proberen het maximale eruit te halen en te gaan voor de prijzen!!

Love the game
6 november 2016

Ben het grotendeels eens met jouw analyse Eelco. Alleen heb ik grote twijfels of het bestuur het ook zo ziet. Vanuit die hoek komt waarschijnlijk het financiële argument dat een goede 4 of 5 niet haalbaar is. Laten ze wel bij hun beslissing meenemen dat de publieke belangstelling terug zal lopen wanneer de prestatiecurve naar beneden gaat. Dit scheelt dus inkomsten. Daarom roep ik het bestuur op om eens berekend risico te nemen. Investeer in een goede 5 of 4. Zoals je aangeeft hebben we momenteel op de 1 en 2 redelijk wat mogelijkheden. In de visie van het bestuur heeft de jeugd de toekomst. Een visie die ik helemaal deel. We zijn in de gelukkige omstandigheid om jeugdige talentvolle spelers te hebben voor de 1 en 2 positie. Aangevuld met een ervaren rot zoals Rogier en Jessey die echt wel goed is. Helaas hebben we minder jeugdig talent op de 4/5 positie. In mijn ogen en ook bij vele andere moeten we daar dus versterking halen. Wanneer we nu een speler gaan halen voor de 1 postie dan raak ik het vertrouwen in dit (goedwillend) technisch kader van het bestuur volledig kwijt. Daarbij wil ik nogmaals wel vermelden dat ik alle respect heb voor alle onbetaalde inzet van het bestuur. Maar soms moet je over je eigen schaduw heenstappen en erkennen dat je tekort schiet. Er lopen genoeg mensen rond die een goede kijk op basketbal hebben en die willen helpen.

micbar
6 november 2016

volgens mij was het zo dat voor het vertrek v Wright er al een 4/5 bij moest om een competitief team voor prijzen te hebben. Nu Wright weg is moet je denk ik een scorende 1/2/3 erbij hebben die ook in zijn spel en trainen jonge spelers helpt in hun ontwikkeling Jansen Butter en Ververs kunnen al wat op de 1 maar hoeveel is dat op dit moment? Versteeg heeft ook nog wel tijd nodig kijk naar zijn leeftijd. Waarom kan Mo alleen scoren tegen Amsterdam? Je zou verwachten dat er dus allang gezocht wordt naar een 4/5, iom de coaches.

Wat betreft bestuur idd hulde wat ze hebben neergezet en nog steeds neerzetten maar ze verwaarlozen al een paar jaren de aandacht voor de seizoenkaarthouders de prijs/kwaliteit verhouding, de georganiseerde supporters en de kansen die er liggen bij losse verkoop. Dat was in de begin seizoenen beter toen wilde veel Leidenaren eo naar de 5 meihal. Een basketbal team in de DBL moet een verdien model hebben en daar horen de niet-zakelijke toeschouwers bij dat zijn mi ook gewoon (soms) vaste klanten! En ook op het gebied v algemene communicatie kan het beter en dat schrijf ik echt niet uit frustratie maar idd uit betrokkenheid! Want volgens mij wordt die groep kleiner of dreigt die groep kleiner te worden door dit beleid en daar maak ik me zorgen om sterker nog lijkt me funest voor de toekomst als dit blijkt door te zetten.

Love the game
6 november 2016

Michel, ik denk dat het op dit moment onrealistisch is om te hopen op zowel een 4/5 als een 1. Persoonlijk opteer ik dan voor een goede 4/5. Schutters op de 1/2/3 hebben we denk ik voldoende. Rogier en Jessey zijn erkende schutters. Maar ook Floris kan de ring vinden. Het probleem momenteel is dat we inside te weinig dreigimg hebben zodat de defense zich kan richten op onze schutters. Die worden daardoor gedwongen schoten te nemen zonder echt vrij te kunnen aanleggen. Hierdoor neemt de onzekerheid bij onze schutters toe waardoor ook de spaarzame vrije schoten gemist worden. Onze jonge spelverdelers hebben henoeg ervaring om zich heen in de persoon van Rogier en ook omze international Jessey heeft inmiddels voldoende (internationale) ervaring om de jonge talenten op sleeptouw te nemen. Ik zou dus echt mijn geld gebruiken om een 4/5 te halen.

Otto
6 november 2016

Hulde mannen! Kritisch én opbouwend commentaar waar ik mij bij aansluit.
Wat hier verder niet erg ter sprake komt is de rol van de coach. Die zal toch ook wel een inbreng hebben in de vraag welke speler(s) we aantrekken?

Mario
5 november 2016

alleen met een vervanger voor cash ga je het niet redden, zal minimaal ook nog een 4/5 moeten bijkomen

Love the game
5 november 2016

Vervanging van het technisch gedeelte van het bestuur of een versterking met iemand die verstand heeft van basketbal lijkt me een vele malen betere optie.

micbar
4 november 2016

Zie net dat Carlos Arroyo nog geen team heeft is al oud maar een fantastische 1 en floorleader, vorig seizoen nog zien spelen in Barcelona. Maar zal wel veel te duur zijn, toch zou zo’n speler goeie aanvulling zijn voor dit jonge team. Een coach erbij op veld die de rest beter laat spelen Franse teams die aan de HBW meededen hadden ook vaak een Amerikaanse 1 in de ploeg waren daardoor altijd sterk!

master of bb
5 november 2016

Ik zou denk ik toch voor een 5 of scorende 4 gaan, hoewel zeker de eerste moeilijker te krijgen is. Voorn moet dan kleiner speler. Jansen de kans geven of vervangen als hij er een potje van blijft maken en dan maar de jonge gasten ( Butter / Verwer ) meer minuten laten maken op de 1.

Kevin Meskers
4 november 2016

Zoals te verwachten gaat Cash weg. En op een korte termijn een vervanger ! https://www.eredivisiebasketballleiden.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/nieuwsbericht/?bericht=2807

Remco Den Braven
4 november 2016

Ben benieuwd wat voor kwaliteit we kunnen halen, aangezien Verburg aangeeft ook het contract van Cash nog te moeten afkopen

Jan Riemersma
4 november 2016

Jammer, goede speler, tenminste bij Donar altijd goed gefunctioneerd! Toch opmerkelijk, sprak hem na de wedstrijd in Leeuwarden en niets gemerkt van een blessure. Hoop voor ZZ op een goede vervanger!!

Lennert Dorrepaal
3 november 2016
Mario
4 november 2016

Zijn goed bezig in den bosch, en die andere amerikaan Antwan Scot is geen verkeerde, die is al lekker bezig, ze zijn aanzienlijk versterkt, wat goed is voor het NL BB. Ook in Rotterdam er weer een sponsor bij. Zijn goede berichten

Mario
3 november 2016

Stukje van Joris Zandbergen, realism? De blessure van Cash Wright is verschrikkelijk, in de eerste plaats voor hem. Ook voor de club is het crap. Nu moet men zeer waarschijnlijk op zoek naar een vervanger terwijl de samenstelling van het team al zo ongelukkig is. Ik kan er geen lijn in ontdekken, geen idee achter het geheel. Wil ZZ prijzen winnen? De eigen jeugd nu definitief een kans geven? Gaan die twee dingen samen? (Vooralsnog zeg ik: neen).
Er zijn een paar prima spelers, er is een coach die op zich ook prima is. Het totale plaatje klopt echter niet, althans ik zie het niet. Het interesseert me niet dat ze met bijna 40 punten verliezen in Groningen. Wat me dwars zit, is dat het de volgende keer weer zomaar kan gebeuren.

Arie Int Veld
3 november 2016
André Kemeling
2 november 2016

Pffff wat eer negativiteit van sommigen hier en ook nog op de man spelen . Het gaat nu wat minder maar dat is te verklaren, minder spelersbudget, korte voorbereiding en blessure Wright. Het wachten is op de nieuwe grotere hal. Nieuwe sponsors kunnen dan met betere faciliteiten binnen gehaald worden.
Gevolg is dat het spelersbudget omhoog kan. Als echte supporter blijf ik m’n cluppie ook steunen in moeilijke tijden en zit zaterdag op tribune in Adam .
Die paar negatievelingen die zo balen dat ze een seizoenkaart hebben. Ik ben bereid die volledig te vergoeden als je nooit meer in de hal komt en je stopt de hardwerkende vrijwilligers (ook bestuur) hier de grond in te boren.
LEIDUH leiduh

Arie Int Veld
2 november 2016

Ik kan een eind met je meegaan André. Zeker wat betreft ‘altijd achter je club staan, in goede én in mindere tijden’. Eén ding weet ik ook, namelijk dat de vaste ‘gasten’ op dit gastenboek een groot clubhart hebben, en dat hun kritische blik voortkomt uit grote betrokkenheid. De geluiden van beide kanten mogen wat mij betreft gehoord worden.

Ron Hendriks
2 november 2016

Wat een onzin, zover ik weet leven wij in een land met vrije meningsuiting. Er gaat genoeg geld uit mijn portemonnee die kant op dus daar mag ik toch dan wel wat voor terugzien?

Ron Hendriks
2 november 2016

En laat ik voorop stellen dat ik veel respect heb voor de vrijwilligers en de kwaliteiten van het bestuur. Zij hebben iets moois neergezet waar ik graag naar toe ga. Maar schep geen verwachtingen waar je nu nog niet aan kan voldoen. Maar het seizoen is nog jong dus laten wij nog maar afwachten.

Mario
3 november 2016

Helemaal terecht, en heet geen negativiteit, maar realistische kritiek leveren, daar is niets mis mee.. en voor de vrijwilligers niets anders dan lof, daar wordt volgens mij ook niets negatiefs over gezegd/vermeld.

micbar
2 november 2016

Ik merk wel vaker dat negativiteit op dit gastenboek wordt verward met realisme, je mag dus geen kritische kanttekeningen plaatsen bij het beleid van dit bestuur? Ze rekenen al jaren de hoogste toegangsprijzen, ze zijn al heel wat seizoenen ongelukkig met de keuze van de Amerikanen. Ze stellen wel dat ZZL altijd mee doet om de prijzen, negatief om daar opmerkingen over te maken?! Het doet mij pijn dat er niets met deze opmerkingen gedaan wordt! Natuurlijk ben ik voor Leiden, maar ik ben ook voor basketbal. En hoe kun je nou alleen maar streven naar nieuwbouw als de oud bouw niet (meer) uitpuilt?

Mario
2 november 2016

geen link meer van het gastenboek op de ZZ site.

Chris Schellingerhout
3 november 2016

en wel een link naar Gastenboek EBBC, die al jaren er niet meer is …

klaaf
2 november 2016

Ik heb zo langzamerhand ook geen link meer met de mannen in pak bij ZZ

Remco Den Braven
30 oktober 2016

In het Leidsch Dagblad staat dat voorzitter Marcel Verburg geen idee heeft waarom Cash niet bij de ploeg aanwezig was in Groningen… Daarnaast is het nog niet duidelijk of er een vervanger aangetrokken kan worden, omdat nog niet bekend is wie er verantwoordelijk is voor het salaris bij een blessure van Cash

Ernstig
31 oktober 2016

Als dit waar is, dan heeft het bestuur dus niet gekeken hoe of wat. Zou een blunder zijn. Dan moeten zij de conclusie trekken en wegwezen. En zo niet, dan is het toch afgelopen.

Lennert Dorrepaal
31 oktober 2016

Zijn twee opties mogelijk. De eerste en meest ongustigste voor Leiden is dat Cash in Leiden blijft voor een operatie en Leiden zijn salaris moet blijven doorbetalen. Optie twee is dat hij terug gaat naar de States voor een operatie en zijn contract ontbonden wordt. Optie twee gaat gebeuren,mark my words. Cash heeft het namelijk niet zo erg naar zijn zin in Leiden. En dat is in dit geval niet ongunstig. Verhaal kent helaas twee verliezers….

Mario
1 november 2016

hoe het er momenteel aan toegaat en voorstaat zijn er volgens mij helaas alleen maar verliezers, ZZ die met de kwestie Cash in zijn maag zit, en als die het ook al niet naar zijn zin had/heeft, hoe zit het dan met de rest van het team? lijkt me voor hen ook geen leuke situatie die weten ook donders goed dat je met dit team niet mee gaat doen om de prijzen. en ook voor de supporters zijn het mindere tijden, de wedstrijden zijn minder spannend en kwalitatief slechter geworden om naar te kijken

Mario
31 oktober 2016

als er niemand aangetrokken kan worden, dan is het heel simpel, doelstellingen naar beneden bijstellen,die volgens mij toch al niet realistisch waren, gezien de huidige samenstelling van het team. En die onrealistische prijzen omlaag (prijs/kwaliteitsverhouding). Want zoals op de site door ZZ wordt vermeld de topper in Groningen, en de klassieker tegen denbosch, daar is echt geen sprake meer van.

Chris Schellingerhout
31 oktober 2016

maar ik heb m’n seizoenkaart al betaald …

Mario
31 oktober 2016

ik helaas ook en velen met ons, laat ze daar maar een creatieve oplossing voor aanbieden, daar zijn ze goed in, mmm.

Chris Schellingerhout
1 november 2016

eens, maar dat echt niet gebeuren … sowieso snap ik de seizoenkaart van mij niet … heb al jaren een seizoenkaart, maar sinds ik niet meer door de hoofdingang naar binnen mag en dus via de zijkant moet wordt ik nooit meer gecontroleerd of ik überhaupt wel een kaartje heb … gebeurd dat bij iedereen die aan de zijkant achter de merchandise stand naar binnen komt ?? want dan komen er ook genoeg mensen naar binnen zonder kaart …

Kikker Tje
30 oktober 2016

Lijkt mij duidelijk. Mocht Wright vertrekken en Leiden blijft verantwoordelijk voor zijn salaris, dan kan/zal er geen vervanger aangetrokken kunnen worden in principe.. Dat haal ik hieruit.

Mario
30 oktober 2016

Een Nederlaag was te verwachten als je de teams met elkaar vergelijkt, Donar nagenoeg op elke positie 2 betere spelers, vind teveel jeugd spelers aan de selectie toegevoegd, al ga je daar na gisteren wel aan twijfelen als je een routenier als Jansen zo slecht ziet spelen. Zie het niet snel de goede kant op gaan, je moet nog maar afwachten wat je terughaalt als Wright definitief weggaat, en daarnaast heb je volgens mij nog steeds een extra 5 nodig, en wellicht om in de breedte sterker te worden, nog een scorende 3.